pondělí 11. května 2009

Kdy zásah opravdu musíte přiznat?

Když vám po obličeji teče krev a místo dalšího hraní si taháte kuličky z obličeje. Že, Pavle?

Jinak samozřejmě díky Bratrstvu za pozvání na akci, která byla současně oslavou druhých narozenin klubu. V tamním Prasečáku to máme prostě rádi, člověk si krásně zatrénuje a pokecá. (Jen ty děcka se stočtyřicítkama příště raději nezvěte, jinak se jim bude Hawlbrood krvavě mstít :-)

Kompletní fotodokumentace z této vícedenní akce (my se zúčastnili až od druhého dne) z foťáků hostitelů najdete ZDE (včetně dalších lekářských snímků z operace tahání kuliček z xichtu).

Sepsal: Madrid

8 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

pánové pokud máte zájem se trochu pokochat tak tady máte video dokumentaci hiii snad oko potěší

http://rapidshare.com/files/232472755/Birthday_party.avi

s pozdravem VLK

AsH řekl(a)...

a pokud se chcete kochat bez stahování je to na AS foru zde : http://www.asportal.cz/modules.php?name=VideoModul&op=detail&id=166

jinak brzi přidám trubku v HQ kvalite slávu královně ale ještě větší Boskovicím :D s pozdravem AsH

AsH řekl(a)...

ááááá je tu trubka Toto video se stále zpracovává. Po dokončení zpracování se kvalita videa může zlepšit.

AsH řekl(a)...

sry tvrdej překlep postavte mně před zeď tady to je http://www.youtube.com/watch?v=zFov5jvBQiE

Vit řekl(a)...

Video je dokonalý!
Akorát si furt lámu hlavu, jak to že to v něm ZASE nejvíc sluší Anglánům.

:-)

Anonymní řekl(a)...

Zdarec, to zranění mě mrzí ,že se stalo. Ale náš člen měl půjčcny jiny ak. Mě osobně uráži "jen ty decka..." Mi jsme mnohem mladší než vy, ale jako případá mi to že nás potom berete jako by nám bylo 5 let...

Unknown řekl(a)...

Zdar,
já to vidím takto: na počtu roků možná tolik nesejde, ale vyspělý jedinec si prostě nevezme na CQB takhle silnej kvér. A pokud jo, musí si být sakramentsky jistej, že bude kvér používat jen z rozumné zdálky a nenasype to při prvním překvapení protihráči do obličeje. Pokud tohle nezvládá, je jenom malý nedospělý děcko a nemá na softu co pohledávat.
Vít

Anonymní řekl(a)...

Alah Soudružky Královny
Můj ksicht je opět Save the Queen!
Necítím proti nikomu osobní zlobu pomstít se, jen mě mrzí že nejsem to "děcko", protože jinak bysme tahali ty kuličky s obličeje jim. Prostě ze 4 metrů tě rozseká i kvér v základu.Ale mít zrovna plynovku kterou sem tam stejně měl tak do nich vykropím dva zásobníky!

Jinak prasečák BIG forever Bozako!
p.s.dymy a granaty priste vic safety udelam :-)

Hawlayz